عالم الانترنت -- التميز والابداع هم اساس النجاح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عالم الانترنت -- التميز والابداع هم اساس النجاح

عالم الانتر نت -- يرحب بالزوار والاعضاء الجدد ويتمنى لهم وقت سعيد ومفيد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

: نكت بس ملهاش حل

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
shero2011
المدير العام
shero2011

احترام القوانين : : نكت بس ملهاش حل 111010

: نكت بس ملهاش حل Empty
مُساهمةموضوع: : نكت بس ملهاش حل   : نكت بس ملهاش حل Emptyالأربعاء نوفمبر 19, 2008 7:12 am

* عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد!

*اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله بحدود 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش!

*مسطول قابل واحد صاحبه متغاظ من امريكا، المسطول حب يروء صاحبه، قاله شوف امريكا من غضب ربنا عليها خلاها هناك فى آخر الدنيا لكن مصر يادوبك ساعتين بالبيجو.......

*اتنين سكرانين بيتفرجو علي نشرة الاخبار فالاول بيقول للتاني هيه النشره طولت اوي كده ليه، التاني قاللو اظاهر انها الحلقه الاخيره

*مرة واحد غبي ضاعت محفظته راح القسم عمل محضر الظابط بيقولوا ماتقلقش هنجبهالك من تحت الأرض وبعد ما خرج من القسم شاف الناس بيحفروا للخط بتاع المترو راح قايلهم الهمة يارجالة سودة وعليها اسمي

بيقولك 2 حرامية حبوا يسرقوا شقة واحد ففى واحد نط فى البلكونة والتاني من الحمام فالراجل مسكهم فقال للنط في البلكونه: انت بتعمل اية هنا قالة بص ياعم الحج انا كنت بحارب الاعداء بالطيارة بتاعتى وفجاءة انضربت ونطيط بالبرشوت .... راح الراجل قايلة :ايوة كدة انت بطل مش التانى اللى نايم فى البانيو ويقولى ضفادع بشرية

* واحد مسطول ركب تاكسي فالسائق قال له ممكن تشوفلي الاشاره اليمين شغاله ولا لا فطلع المسطول رأسه من الشباك قال للسواق شغاله مش شغاله، شغاله مش شغاله، شغاله مش شغاله!!!

*مرة واحد مسطول قابل واحد قاله الساعة كام قاله خمسة وخمسة فرد عليه المسطول وقاله ما تعرفشى تقول عشرة وخلاص

*واحد مسطول راكب طيارة خبط علي كتف المضيفة وسألها الحمام فين؟ قالتله الناحية التانية راح عالكتف التاني وسألها الحمام فين

المساطيل دوول ملهمش حل :
عضو نشيط

: نكت بس ملهاش حل Empty
مُساهمةموضوع: موضوع مميز   : نكت بس ملهاش حل Emptyالثلاثاء فبراير 17, 2009 2:18 pm

موضوع مميز

: نكت بس ملهاش حل
صفحة 1 من اصل 1